A szórólap

Hírét visszük. Szorólap

A mai napig a szórólap az egyik leghatékonyabb reklámeszköz. Persze egy összecsapott, Comic Sans betűtípussal megírt és fénymásolt szórólapnak kevesebb siker jut, ugyanakkor egy esztétikus, lényegretörő, minőségi szórólappal sokat el lehet érni.

Természetesen a hatékonysága termék és szolgáltatás függő is, nem biztos, hogy mindent el lehet adni szórólap segítségével, de mindenképpen jó reklámeszköz.

A szórólap általában egy oldalon nyomott, A6-os illetve A7-es formátumban, de léteznek nagyobb, A4-es méretű szórólapok is. Céges reklámok esetében a logó is szerepel rajta. Lényege ezeknek az olcsó szórólapoknak, hogy pár sorban összefoglalják egy szolgáltatás mibenlétét, legyen az mondjuk egy étterem árlistája, vagy egy koncert helyszíne és időpontja.

Érdekes, hogy milyen sajátosságokkal bír egyes országokban, kultúrákban az olcsó szórólap. Míg Németországban legtöbbször az A6-os méretet favorizálják, addig az Egyesült Államokban nagyobbakat osztanak, A4-es, de akár A2-es méretben is. Sőt, angol területeken előfordul, hogy többoldalas bookleteket bocsátanak ki egy esemény alkalmából - igaz, ez már nem feltétlenül az olcsó szórólap kategóriája.

Ha Önnek is van már egy jól megszerkesztett szórólapja, és szeretné azt olcsón, biztonságosan eljuttatni a célközönséghez, akkor forduljon hozzánk bizalommal. Abban az esetben ha még nincsen akkor a tervezéstől a nyomdai kivitelezésen keresztűl, egészen a célközönséghez való eljuttatásig gyors átfutási idővel vállaljuk akár százezres példányszámban is!